Någon som har nyutgåvorna från Columbia?
Det sägs att You aint my friend är märkt Gasen i botten på ryggen. Gäller detta alla utgåvor?
Felmärkta Columbiautgåvor?
-
- Levertransplanterad
Mitt exemplar av "You ain't my friend" är märkt med "Gasen i botten" på ryggen, så det kan möjligtvis vara såLångpanna wrote:Någon som har nyutgåvorna från Columbia?
Det sägs att You aint my friend är märkt Gasen i botten på ryggen. Gäller detta alla utgåvor?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Såvitt jag vet är det bara You ain't my friend som är felmärkt. Jag kan bekräfta att omslagen till West a fool away och Ain't got no Cadillac är som de ska.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Även "Gasen i botten", "The roarin' Cadillacs" och "Garagetaper" är rättmärktauy wrote:Såvitt jag vet är det bara You ain't my friend som är felmärkt. Jag kan bekräfta att omslagen till West a fool away och Ain't got no Cadillac är som de ska.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!