Vårstädning på meduzaland
-
- Site Admin
Ja mina vännerrrr. Nu är det åter dags för Meduzalands årliga(?) vårstädning. Inaktiva forum ska bort, nya ska till och moderatorer skall tillsättas/ bytas. Syftar då på moderatorer som inte längre är aktiva på forumet. Finns det idéer på nya underforum eller annat som kan tänkas behöva en förnyelse så posta era tankar här eller om så önskas i ett pm till eder eminenta och småpilske envåldshärskare 

Trevligt.
Man kan fundera över om klotterplanket gör någon nytta numera då man faktiskt behöver vara inloggad.
Kanske ska man ändra så att det blir öppet igen eller slå igen det?
Köp & Sälj-avdelningen är ju också väldigt inaktiv så det kanske är dags att säga adjö?
Och hur mycket det än smärtar så är nostalgitrippen också inaktiv... Men jag gillar idén...
Man kan fundera över om klotterplanket gör någon nytta numera då man faktiskt behöver vara inloggad.
Köp & Sälj-avdelningen är ju också väldigt inaktiv så det kanske är dags att säga adjö?
Och hur mycket det än smärtar så är nostalgitrippen också inaktiv... Men jag gillar idén...
Kanske vi skulle ha något "Event o Suping" som informerar om när saker och ting runt i landet händer och sedan förstås hur det gick

Förresten, läste att det går att editera css mallen, vilket gör att det går att göra forumet snyggare. Jag kan ta på mig uppgiften om du vill?
Alternativt har jag kanske funnit ett sätt att flytta över alla inlägg till ett phpbb-forum om detta skulle läggas ned.
Det blir mer kontroll på ett sådant också.
Alternativt har jag kanske funnit ett sätt att flytta över alla inlägg till ett phpbb-forum om detta skulle läggas ned.
Jag håller med Långis, men innan någon avdelning släcks tycker jag vi borde flytta över inläggen till "arkivet". Jag skulle kunna ta mig an den uppgiften om ingen känner sig manad.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Klotterplanket är nog öppet att skriva i för alla, åtminstone enligt inställningarna. Köp och sälj tror jag man kan radera men nostalgitrippen får vara kvar en tid till ifall GH kommer tillbakaLångpanna wrote:Trevligt.

-
- Site Admin
Man kanske kunde flytta alla länkar från nostalgitrippen till övriga länkar och eventuellt stänga den i ett senare skede?uy wrote:Jag håller med Långis, men innan någon avdelning släcks tycker jag vi borde flytta över inläggen till "arkivet". Jag skulle kunna ta mig an den uppgiften om ingen känner sig manad.
Jag får följande meddelande när jag försöker skriva och är utloggadJungbacka Erik wrote:Klotterplanket är nog öppet att skriva i för alla, åtminstone enligt inställningarna. Köp och sälj tror jag man kan radera men nostalgitrippen får vara kvar en tid till ifall GH kommer tillbaka![]()
Sorry, guest posting has been disabled. Please register if you wish to post.
-
- Site Admin
Det får du mycket gärna göraLångpanna wrote:Förresten, läste att det går att editera css mallen, vilket gör att det går att göra forumet snyggare. Jag kan ta på mig uppgiften om du vill?

-
- Site Admin
Dessa är inställningarna på klotterplanket:Långpanna wrote:Jag får följande meddelande när jag försöker skriva och är utloggad
Who should be allowed to create threads on this board?
*Guests, Members, Administrators and Moderators.
Kanske suddenlaunch har tagit bort den möjligheten

-
- Site Admin
En riktigt bra idé som helt klart går att utveckla.ELN wrote:Kanske vi skulle ha något "Event o Suping" som informerar om när saker och ting runt i landet händer och sedan förstås hur det gick![]()
![]()
![]()
-
- Obotlig alkoholist
Jag hjälper gärna till också! Har följt forumet en bra tid. 

Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
-
- Levertransplanterad
Det är ju inte så mycket drag i allmänt-delen längre så man kanske kan minska antalet kategorier där.
-
- Levertransplanterad
Ja det låter kalas. När du är på gång kan du ju fixa så att vi har meduzaland.nu eller liknande om den domänen är ledigLångpanna wrote:Förresten, läste att det går att editera css mallen, vilket gör att det går att göra forumet snyggare. Jag kan ta på mig uppgiften om du vill?

Ja har försökt i baren hittils med lite, kanske väl lokala, event med följande utvärdering. Jag skulle gärna höra vad som mer finns inom skäligt avståndJungbacka Erik wrote:En riktigt bra idé som helt klart går att utveckla.