Hur öppnar ni snusdosan
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Hur öppnar ni snusdosan
Ho öppna ni tejde ny snusdoosona me hede jeevla teipe ront låtje? Man vaar jo gälin me mindär. Föst fösöökä man me naglin o tendren. Man fösöökä vrid å bryt å men int nainting lyckas. Ti sist få man ta in kniv, å tjör opp millan lotje å bortjin å så tjör man ront it varv, men tå siir bortjin yyt såm in stöövar sko ha gnaga på an. Ho bryyk ni jäär?
Hur öppnar ni snusdosan
Ja,jag brukar öppna locket helt enkelt
Vad var det för nåt detdär?

-
- Site Admin
Hur öppnar ni snusdosan
Det var mina tankar om hur besvärlig den nya förseglingen på snusdosorna är. Ibland tänker jag på den lokala dialekten, som talas 10 km nordväst om Vasa 

Last edited by Jungbacka Erik on 18 Mar 2005, 22:50, edited 1 time in total.
Hur öppnar ni snusdosan
Är du full eller har du börjat knarka? 

Hur öppnar ni snusdosan
Jag brukar slå sönder locket med långfingerknogen. Inte. Jag snusar ju inte enns.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Hur öppnar ni snusdosan
Jag använder tuggtobak. Snus är för starkt, gör mig yr i planeten och får mig att svettas floder.
Hur öppnar ni snusdosan
GammalHardrockare:
åh andra sidan får man magsår och halsbränna av tuggtobak och det är väl mindre trevligt?Jag använder tuggtobak. Snus är för starkt, gör mig yr i planeten och får mig att svettas floder.
Hur öppnar ni snusdosan
Tryxker på med tumme och långfinger på dosan och tar emot locket met pekfinger så man kan dra upp locket ordetligt, ser proffsigt ut om man ska bjuda folk iaf.
-
- Glad amatör
Hur öppnar ni snusdosan
Jag tar tag i det där förbannade jävla locken och rycker upp det med en ilska så varenda jävla snutjävel i detta land skulle backa. sen tar jag en hel näve å stoppar in i munnen! riktiga karlar bakar inte sitt snus! jävla fruntimmer fasoner. ÖÖÖÖÖ! snus-kig blues era jävla tofflar