Så tänkte jag då jag råka se nån minut på tv förromdan konsert i Göteborg . Metallica eller vad fan det var .
Ser på min facebook att kompisar gillar och besöker elendet Sweden rock och allt ska de se . De där långhårter hjävla svinen som stod på sen då jag såg på tv såg ut som nåra hjävla apor allihop .
Ääää jag är väll inte frisk kanske men jag diggar Eddie jag !!
Gulf wrote:Så tänkte jag då jag råka se nån minut på tv förromdan konsert i Göteborg . Metallica eller vad fan det var .
Ser på min facebook att kompisar gillar och besöker elendet Sweden rock och allt ska de se . De där långhårter hjävla svinen som stod på sen då jag såg på tv såg ut som nåra hjävla apor allihop .
Jag gillar faktiskt hårdrock och metal, fast visst fan är Errol klart bäst Och denna som du har länkat till är en av hans bästa säger jag bara, den ska jag spela dygnet runt när jag går i pension
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Gulf wrote:Så tänkte jag då jag råka se nån minut på tv förromdan konsert i Göteborg . Metallica eller vad fan det var .
E mja det är väl inte fel på viss hårdrock iofs denna är väl en liten ironisk version av "Twisted Sisters" I Wanna Rock var väl populär på 80-talet nångång.
Trots att jag är gubbe nu,kan jag bara säga att Errol(Eddie)gör mycket bättre hårdrock än Metallica och övrigt byk
MrRogerBallis wrote:E mja det är väl inte fel på viss hårdrock iofs denna är väl en liten ironisk version av "Twisted Sisters" I Wanna Rock var väl populär på 80-talet nångång.
Trots att jag är gubbe nu,kan jag bara säga att Errol(Eddie)gör mycket bättre hårdrock än Metallica och övrigt byk
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!