Så himla rolig låt, får skrattframkallningar av denna

Ska ge denna en egen tråd på Flashback Forum när min avstängning har upphört

Haha, hur lyckades du med det? Ohörsamhet?Per Hummer wrote:http://www.youtube.com/watch?v=mSJiTQco-Rk
Så himla rolig låt, får skrattframkallningar av denna
Ska ge denna en egen tråd på Flashback Forum när min avstängning har upphört![]()
Gjorde en tråd med rubriken "Outgiven låt med Michael Jackson" då jag länkade till Kuk-Sugerz, gjorde det på skojs skull och för att jag inte hade något annat att göra, fast tydligen så tog folk rätt så illa uppLångpanna wrote:Haha, hur lyckades du med det? Ohörsamhet?
Edit: Aha, en massa felplacerade trådar och nån rubrik. Lite väl hårt kan tyckas...
Tråden markerades som felplacerad, men ohörsamhetsomröstningen gällde de fem tillsägelserna. Men det är bara en vecka..Per Hummer wrote:Gjorde en tråd med rubriken "Outgiven låt med Michael Jackson" då jag länkade till Kuk-Sugerz, gjorde det på skojs skull och för att jag inte hade något annat att göra, fast tydligen så tog folk rätt så illa upp![]()
Och den upphör imorgonLångpanna wrote:Tråden markerades som felplacerad, men ohörsamhetsomröstningen gällde de fem tillsägelserna. Men det är bara en vecka..