JÄVLA VÄDER!!!!!!
Moderator: hakan
JÄVLA VÄDER!!!!!!
Grått och trist,kallt och jävligt!!!! När skall det bli vår
Får inte minsta inspiration till att göra nånting!

-
- Levertransplanterad
JÄVLA VÄDER!!!!!!
Härligt väder! Grått och vindstilla. Perfekt! Jag får lust att brista ut i sång, runka kuken och stampa gasen i botten på motorvägen med en flaska i knät!
Varför, VARFÖR kan jag inte få vara tjugo år igen!
Varför, VARFÖR kan jag inte få vara tjugo år igen!
-
- Site Admin
JÄVLA VÄDER!!!!!!
En jävla nordanvind som aldrig vill ge sig. Men nu skiner solen och det verkar vara vindstilla.
-
- Levertransplanterad
JÄVLA VÄDER!!!!!!
Nja, jag vet inte, om man skall klaga på vädret. Är det dåligt väder kan man ju bara sitta inne och titta ut.
När höstrusket kommer, så kan man sitta i en plyschfåtölj vid fönstret med en kopp kaffe och ett fat upptinade pågens gifflar. Sitta där och titta ut och lyssna på: "Come Autumrain".
Gifflarna är extra goda, om de är tillverkade av en kolgruvearbetare från Trelleborg, kan nämnas också.
När höstrusket kommer, så kan man sitta i en plyschfåtölj vid fönstret med en kopp kaffe och ett fat upptinade pågens gifflar. Sitta där och titta ut och lyssna på: "Come Autumrain".
Gifflarna är extra goda, om de är tillverkade av en kolgruvearbetare från Trelleborg, kan nämnas också.
JÄVLA VÄDER!!!!!!
Hemma hos mig är det sol och inte ett moln på himlen. Det är säkert som kompensation för regnet som vi har haft den snaste dagarna.
Last edited by uy on 23 Apr 2005, 14:05, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
JÄVLA VÄDER!!!!!!
Sol och 12 grader var det idag.
Härliga tropiska Stockholm
Härliga tropiska Stockholm