Piratkopiering i protest? Jävla skitsnack!
Moderator: hakan
Vissa personer säger att dem laddar ner film, musik och spel i protest mot dem höga priserna. Om man nu protesterar mot höga priser borde man avstå mot ovan nämnda saket aldeles. Annars blir det ju som att Hungerstrejka och äta ändå.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
UY:
Håller fullständigt med dig. Det där är bara ännu en ursäkt för att kunna knycka med gott samvete. Folk som inte respekterar konst som t ex musik och film och som ägnar sig åt ren tuggummikonsumtion av nämnda produkter kommer att fortsätta med att knycka oavsett om de sänker priserna.
Håller fullständigt med dig. Det där är bara ännu en ursäkt för att kunna knycka med gott samvete. Folk som inte respekterar konst som t ex musik och film och som ägnar sig åt ren tuggummikonsumtion av nämnda produkter kommer att fortsätta med att knycka oavsett om de sänker priserna.
-
- Levertransplanterad
Jag har inga hembrända CD-skivor alls, så jag kan sitta och dra en liten runk med gott samvete.
Nja, det fanns väl ingen samband där, men jag gissar, att alla förstod vad jag menade.
Nja, det fanns väl ingen samband där, men jag gissar, att alla förstod vad jag menade.
-
- Periodare
Sant, men man bör ochså begrunda att det är nya skivor som gäller. Annars får ju inte artisterna nån krona i alla fall.