ATV
Moderator: hakan
ATV
Har provat på en ganska stor maskin, den går grymt snabbt!
Accar som bara satan och är hur kul som helst att köra med. Fast man måste bromsa i tid, de väger ju inte så mycket så även om man låser bromsarna så blir det en stor bromssträcka. Över 100 blås på grusvägar, då jävlar rinner tårarna
Accar som bara satan och är hur kul som helst att köra med. Fast man måste bromsa i tid, de väger ju inte så mycket så även om man låser bromsarna så blir det en stor bromssträcka. Över 100 blås på grusvägar, då jävlar rinner tårarna

-
- Levertransplanterad
ATV
Rex:
Du pallar inte trycket. Du är van vid ett trögt och automatväxlat amerikanskt skåp.
Du pallar inte trycket. Du är van vid ett trögt och automatväxlat amerikanskt skåp.
ATV
fyrhjuling är hejdundrande kul att köra, jag har provat det några gånger o fått mersmak. har för mig att det finns en bana här i närheten där man kan hyra en fyrhjuling och köra lite...
-
- Site Admin
ATV
Får man köra fyrhjuling på allmän väg i Sverige? Det har man börjat få i Finland nu. Det såg lite märkligt ut första gången man mötte en i stan 

-
- Levertransplanterad
ATV
rex wrote:Jo,det stämmer nog....va kul det är med uppmuntrande kommentarer av det slaget....
Är du säker på att du inte är Dalslänning ursprungligen?

Jag menade det absolut inte så, jag tycket mer att det var coolt att köra en likadan maskin som Ozzy.
Apropå jante och missunsamhet måste skåningar vara absolut värst i Sverige.
Det jobbar en hel del skåningar på mitt jobb och dom har fan i mej tävlat i att förklara dumheten med att köpa en ny bil för mej. Det är värdeminskningsgnäll, bensinförbrukningstjat och prat om dyra servicekostnader för hela slanten.
-
- Levertransplanterad
ATV
Nej, om folk kunde bry sej mindre om att gnissla tänder över vad andra har och i stället bry sej om hur dom skall bete sej för att skaffa sej det dom är avundsjuka på så skulle det här vara ett trevligare land att bo i.rex wrote:Fyfan vad tröttsamt sånt är...........det är ju inte deras problem,liksom![]()