Irriterande fans
Irriterande fans
Jag såg rockstar i går. Har dragit mig för att se den för det är en hip-hoppare som spelar huvudrollen. (en sångare i ett hård rocks band). Jag har ju en viss förkärlek till 80-tals hård rock med.
Den hade väl sina bra stunder den filmen men jag har la sett bättre.
I vilket fall så slog en sak mig som i och för sig har slagit mig förut men jag blev på mind om det.
Fan vad en artist måste tycka att det är jobbit med dom alldra största fansen.
inte? Tänk dig själv att DU vore en artist och så är det något fans som till och med vet hur mycket du sket i morse... Skulle du inte tycka att han borde skaffa sig ett liv.
Nu ÄR man ju ett sådant fans till Eddie men det ÄR lite absurt. hehe
Den hade väl sina bra stunder den filmen men jag har la sett bättre.
I vilket fall så slog en sak mig som i och för sig har slagit mig förut men jag blev på mind om det.
Fan vad en artist måste tycka att det är jobbit med dom alldra största fansen.
inte? Tänk dig själv att DU vore en artist och så är det något fans som till och med vet hur mycket du sket i morse... Skulle du inte tycka att han borde skaffa sig ett liv.
Nu ÄR man ju ett sådant fans till Eddie men det ÄR lite absurt. hehe
Irriterande fans
Nu har jag ju inte kommit åt min röstning på min sida men det som jag skulle ha och som jag har funderat på många gånger är....
Om vi sägar så här: Hade jag varit oljetjäjk (eller hur fan det nu stavas) och haft så mycket pengar så jag knappt hade vetat var jag skulle göra av dom så VET jag vad jag skulle göra!
Jag skulle ha gjort videos till Eddies låtar. Nu har han ju gjort ett par stycken som ni vet så det är ju lite svårt att bara välja ut ett tiotal men Tänk er... Bert karlssonblues exempelvis. Då MED bert karlsson så klart. Tänker den videon i huvedet. Man hade inte slutat flabba överhuvudtaget den veckan. Volvo är oxå en sådan låt. JÄVLAR vad jag skulle vilja se den videon.
Men rabbla upp lite mer låtar som ni skulle vilja se... Jag kom på en här. Runkande spårvangns sjofören Det blev lite felstavat det men det ger vi FAN i! ....Fete norstet måste man ju ha sett, Eleganten från viddena... Han snusar med picken.
Knulla en get i röven kanske inte skulle vara SÅ bar på video. Det blir lite svårt att få skådespelare till den videon. hihihi
Om vi sägar så här: Hade jag varit oljetjäjk (eller hur fan det nu stavas) och haft så mycket pengar så jag knappt hade vetat var jag skulle göra av dom så VET jag vad jag skulle göra!
Jag skulle ha gjort videos till Eddies låtar. Nu har han ju gjort ett par stycken som ni vet så det är ju lite svårt att bara välja ut ett tiotal men Tänk er... Bert karlssonblues exempelvis. Då MED bert karlsson så klart. Tänker den videon i huvedet. Man hade inte slutat flabba överhuvudtaget den veckan. Volvo är oxå en sådan låt. JÄVLAR vad jag skulle vilja se den videon.
Men rabbla upp lite mer låtar som ni skulle vilja se... Jag kom på en här. Runkande spårvangns sjofören Det blev lite felstavat det men det ger vi FAN i! ....Fete norstet måste man ju ha sett, Eleganten från viddena... Han snusar med picken.
Knulla en get i röven kanske inte skulle vara SÅ bar på video. Det blir lite svårt att få skådespelare till den videon. hihihi
-
- Levertransplanterad
Irriterande fans
ja har också tänkt på det hur skoj skulle det vara om någon vet allt som har hänt i mitt liv hehe men d e la så om man diggar någon så mkt som man diggar eddie så villl man la veta precis allt, ja läste att eddie har sagt att han ibland tyckte att det var jobbit när dem allra största fansen höll på å skulle ha autograf osv då drog han sig undan å det kan man ju förstå
Irriterande fans
När han spelade i Arvika så fick jag komma backstage och få hans autograf hehehe.
-
- Levertransplanterad
Irriterande fans
e d sant fan va sköj för dig winking! skulle inte vart helt fel att ha eddies autograf asså.
Irriterande fans
jag hade en autograf som jag jag slängde jag tog den på en snusdosa men vad fan tänkte jag... vad fan ska jag med den till den blir bara liggande och skräpar. Då jag tog den så foixade jag en aoutograf till min dåvarande flickvän och den var DRYG! DET är en litevitts att ha en sådan: http://web.telia.com/~u14209224/Pa070001.jpg
En polare hade en dryg aoutograf med. En gång när eddie åkte med i hans carreta så skrev eddie sin aoutograf på ena bildorrens inneklädsel.
En polare hade en dryg aoutograf med. En gång när eddie åkte med i hans carreta så skrev eddie sin aoutograf på ena bildorrens inneklädsel.
Irriterande fans
Som sagt var Eddie ville vara ifred. Om han inte var full så ville han inte ha med fansen att göra. Inte perssonligen kontakt i alla fall. Jag minns en gång. Lilla stod och solde band på ett ställe Jag jag stod och slökollade lite på på vad hon hade. då komm eddie fram och började snacka med lilla (...eller hur fan hon nu stavas.) Jag anser mig vara ett fans och jag anser att om man är ett fans så ska man respektera idolens vilja och jag vet att han uppskattar inte något fans som kommer fram och berättar hur jävla mycket han tycker om Eddie och hur stort fans han är etc. så jag sa inget till han. NATURLIGTVIS så kom en sketfull polare fram där vi stod och började tjata på Eddie och började skryta om att jag hade (på den tiden) Sveriges storsta eddie meduza fansite etc. etc. Jag tänkte det: - Din idiot du gör bara bort dig. Han skiter FULLSTÄNDIGT i det! OCh mycket riktigt han: ja ja, ja det blir bra ungifär och försökte komma där ifrån med käring o unge fortare än kvikt.
Irriterande fans
Jag har ett till exempel på liknande:
Eddie satt på en resturangoch avnjöt en god middag. Då satt det en annan i bordet ijämte. Efter ett tag så kom den där fram till eddie och sa: Är det inte du som är eddie och började förklara hur mycket han tyckte om hans låtar och hur stort fans han var. När han var färdig så öppnade Eddie för första gången under hela samtalet och sa: Jag har större kuk än dig... sedan så kollade han ner i maten och fortsatte äta och gick sedan där ifrån. Otervlig fan kanske en del säger men han hade kommit dit för att äta... Inte snacka en massa skit med fans och skit. Han måste ju få ha ett privat liv med... Ja i och för sig nu har han ju inte äns ett liv med då.
Eddie satt på en resturangoch avnjöt en god middag. Då satt det en annan i bordet ijämte. Efter ett tag så kom den där fram till eddie och sa: Är det inte du som är eddie och började förklara hur mycket han tyckte om hans låtar och hur stort fans han var. När han var färdig så öppnade Eddie för första gången under hela samtalet och sa: Jag har större kuk än dig... sedan så kollade han ner i maten och fortsatte äta och gick sedan där ifrån. Otervlig fan kanske en del säger men han hade kommit dit för att äta... Inte snacka en massa skit med fans och skit. Han måste ju få ha ett privat liv med... Ja i och för sig nu har han ju inte äns ett liv med då.
Irriterande fans
Sant. Många fans oavsett vilken artist det gäller tycks tappa all form av självinsikt när de träffar sin idol. De tycks inte förstå attd endast är jobbiga när de går fram och tjötar...
-
- Levertransplanterad
Irriterande fans
Inte för att detta har så mycket med tråden att göra men kom bara att tänka på en ganska skoj sak.
En gång när ja åkte med min kusin i hans bil så frågade jag om jag kunde dra på en skiva han svarade ja. Så tryckte jag in den i cdspelaren (you ain't my friend var skivan) så drogs första låten igång sweet linda boggie. Då sa min kusin: -ahh det här var ju mycket bättre än den där eddie meduza. Då sa jag: -det här är eddie meduza. Han blev helt ställd
å sa lite "skamset" eller vad man ska säga: -han är ju bättre på engelska, det låter ju riktigt bra.
En gång när ja åkte med min kusin i hans bil så frågade jag om jag kunde dra på en skiva han svarade ja. Så tryckte jag in den i cdspelaren (you ain't my friend var skivan) så drogs första låten igång sweet linda boggie. Då sa min kusin: -ahh det här var ju mycket bättre än den där eddie meduza. Då sa jag: -det här är eddie meduza. Han blev helt ställd

Last edited by E-M on 09 Nov 2005, 02:28, edited 1 time in total.
Irriterande fans
Han skrev ju autograf på nästan allt han skickade ut i Fy-fan cluben, har nog i alla fall 3-4 stycken. Men roligast är den jag har på jeans jackan som han skrev på i ArvikaEddieMeduza wrote:e d sant fan va sköj för dig winking! skulle inte vart helt fel att ha eddies autograf asså.