ta mig i röven / slicka en fitta

Diskutera Låtarna
Post Reply
felix
Obotlig alkoholist

Post by felix »

på alla tiders fyllekalas 11 så finns slicka en fitta (live) med.

detta är ju precis samma låt som ta mig i röven botsett från texten då.

nån som vet om slicka fitta versionen är en låt från början eller nåt som bara blev under en live spelning
elo
Periodare

Post by elo »

Luftwaffe 3 Del 1
felix
Obotlig alkoholist

Post by felix »

tackar.

blir nästan lite trött på mig själv.. lyssnar alldeles för lite på min gamla kassetter.

har under hela dagen stört mig på en annan gammal kassett jag haft. (har rotat på vinden men har nog tyvärr inte kvar den)

en kopia förvisso men på denna fanns en del godis.

bland annat nån flygstrid med e. hitler där bandspelaren med bakgrundsljudet stänger av sig mitt i alltihopa.

även avslutningssnacket skulle jag vilja ha tag på igen (kanske rent av finns med på nåt annat band men som jag missat).

han sitter iaf i avslutningen och pratar med väldigt ljus röst om att dom kommer tillbaka nästa vecka eller kanske nästa år, sen sticker han sig på fingret och ojar sig en stund
whonka
Periodare

Post by whonka »

Felix wrote:tackar.

blir nästan lite trött på mig själv.. lyssnar alldeles för lite på min gamla kassetter.

har under hela dagen stört mig på en annan gammal kassett jag haft. (har rotat på vinden men har nog tyvärr inte kvar den)

en kopia förvisso men på denna fanns en del godis.

bland annat nån flygstrid med e. hitler där bandspelaren med bakgrundsljudet stänger av sig mitt i alltihopa.

även avslutningssnacket skulle jag vilja ha tag på igen (kanske rent av finns med på nåt annat band men som jag missat).

han sitter iaf i avslutningen och pratar med väldigt ljus röst om att dom kommer tillbaka nästa vecka eller kanske nästa år, sen sticker han sig på fingret och ojar sig en stund
Det är nog den här Greatest Hits kassetten
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

Felix wrote:bland annat nån flygstrid med e. hitler där bandspelaren med bakgrundsljudet stänger av sig mitt i alltihopa.
Det är Flygstriden över Timbukti, Greatest Hits.
Felix wrote:han sitter iaf i avslutningen och pratar med väldigt ljus röst om att dom kommer tillbaka nästa vecka eller kanske nästa år, sen sticker han sig på fingret och ojar sig en stund
Det är Sadistklubben på Lufwaffe Nr3 del 2.
Skitarna ska va' lika långa i år
felix
Obotlig alkoholist

Post by felix »

kände på mig att jag hade kassetterna redan Image

lyssnar inte tillräckligt ofta på dom helt enkelt. kan ju ha nåt att göra med att jag inte har nån fungerande bandare i nuläget.

klart att dom finns i digtal form men jag har inte orkat kolla det
Post Reply