Slutat snusa
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Slutat snusa
Bra jobbat. Själv har jag också börjat fundera på om man borde sluta. Jag har hållit upp ett år förut och det gick riktigt bra. Det är ju vissa situationer nästan kräver en prilla under läppen såsom: Öldrickande, internetsurfande och då man tänker att man ska göra något reparationsarbete i hemmet. Då åker dosan fram och man bakar en stadig prilla innan man plockar fram verktygslådan
men själva beroendet var inget problem för mej, inga abstinensbesvär eller sånt.

Slutat snusa
Tror jag inte ett dugg på om jag skall vara ärlig,jag tror att det är kvinnan i ditt liv som tvingat dig att slutaozzman wrote:Japp, 3 månader på Måndag. det går förvånansvärt bra. Tom. spritintag tillsammans med fotboll funkar utan snus

-
- Levertransplanterad
Slutat snusa
on 09/22/2006 at 22:23:18, rex wrote:Tror jag inte ett dugg på om jag skall vara ärlig,jag tror att det är kvinnan i ditt liv som tvingat dig att sluta
[/quote]
Faktiskt inte även om det har tjatats en del. Men det var tandköttet som fick mej att lägga av, det kan vara kul att ha nåt kvar som skymmer tandhalsarna

Faktiskt inte även om det har tjatats en del. Men det var tandköttet som fick mej att lägga av, det kan vara kul att ha nåt kvar som skymmer tandhalsarna
Slutat snusa
jag höll upp i tre månader (vi hade en sån där kurs på jobbet)
det funka bra och jag hade ingen abstinens på det sättet men man kände sig utanför när alla andra kompisar snusade.
sen gick jag ju som bekant in i väggen och då var det kört.
det funka bra och jag hade ingen abstinens på det sättet men man kände sig utanför när alla andra kompisar snusade.
sen gick jag ju som bekant in i väggen och då var det kört.
Slutat snusa
Ok,för detta med tandköttet,det har jag själv problem med.
Men förövrigt? Varför sluta? Det är ju gott?
Men förövrigt? Varför sluta? Det är ju gott?
Slutat snusa
jag vete fasen om jag har nåt prob med själva tandköttet?
mina tänder är dock dåliga ändå pga medfött fel (saknar ett ämne i saliven som skyddar tänderna)
mina tänder är dock dåliga ändå pga medfött fel (saknar ett ämne i saliven som skyddar tänderna)
-
- Levertransplanterad
Slutat snusa
on 09/23/2006 at 20:43:11, rex wrote:Ok,för detta med tandköttet,det har jag själv problem med.
Men förövrigt? Varför sluta? Det är ju gott? [/quote]
Visst fan är det gott, kanske tom. det godaste som finns.
Men det finns en sak som inte skall underskattas med att sluta och det är att man inte längre är beroende av något och det är ganska skönt faktiskt.
Men förövrigt? Varför sluta? Det är ju gott? [/quote]
Visst fan är det gott, kanske tom. det godaste som finns.
Men det finns en sak som inte skall underskattas med att sluta och det är att man inte längre är beroende av något och det är ganska skönt faktiskt.