Tisdag kväll

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
Jungbacka Erik
Site Admin

Tisdag kväll

Post by Jungbacka Erik »

Egentligen borde inte denna kväll vara värd en egen tråd, men kanske någon har nåt tips vad man kan använda denna meningslösa kväll till? Måndag är till för ånger och lidande. Onsdag är mitt i veckan. På torsdag ser man redan fram emot en lång och skön helg Image Fredag - härliga dag. Lördag = fest. Söndag = Baksmälla, slappande, pizza. Men tisdag Image
rex
Levertransplanterad

Tisdag kväll

Post by rex »

Tja,jag vet inte......den ena veckodagen är den andra lik tycker jag. Förutom Fredag då Image Du får väl häva dig ut i trädgården och plantera Liljor eller något Image Eller så kan du göra som jag:Ta en Whiskey,det är nämligen Tisdag som är mitt i veckan om man frågar mig Image
Jungbacka Erik
Site Admin

Tisdag kväll

Post by Jungbacka Erik »

Tja, det kunde kanske gå att kombinera whiskeydrickande och trädgårdspåtande? Aftonbladet Söndag: "Fylleplantera i vår" eller "Ge tulpanlökarna, och dig själv en riktig rotblöta på tisdag" Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Tisdag kväll

Post by gammalhardrockare »

Jag håller med Jungbacka-Erik. Tisdagen är en jävla skitdag!
Under måndagen så sitter ju helgen kvar och resten av dagarna så ser man en ljusning men tisdagen är skit!
rex
Levertransplanterad

Tisdag kväll

Post by rex »

Jungbacka Erik wrote:Tja, det kunde kanske gå att kombinera whiskeydrickande och trädgårdspåtande? Aftonbladet Söndag: "Fylleplantera i vår" eller "Ge tulpanlökarna, och dig själv en riktig rotblöta på tisdag" Image
Image Image
uy
Levertransplanterad

Tisdag kväll

Post by uy »

Tisdagen är en slapp dag. I dag började jag 8.00 och slutade 9.00. Bussen dit tog längre tid än lektionen.
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad

Tisdag kväll

Post by ozzman »

På Tisdagen läser man Travronden och hittar vinnare till Lördagens V-75a och Onsdagens V-65a på Solvalla.
Eddie
Obotlig alkoholist

Tisdag kväll

Post by Eddie »

Innebandy! efter det så sitter man hemma och är seg i hela kroppen resten av den bit av kvällen som är kvar.

Man somnar bra efter en timmas tok-kutande.
Post Reply