Egentligen borde inte denna kväll vara värd en egen tråd, men kanske någon har nåt tips vad man kan använda denna meningslösa kväll till? Måndag är till för ånger och lidande. Onsdag är mitt i veckan. På torsdag ser man redan fram emot en lång och skön helg Fredag - härliga dag. Lördag = fest. Söndag = Baksmälla, slappande, pizza. Men tisdag
Tja,jag vet inte......den ena veckodagen är den andra lik tycker jag. Förutom Fredag då Du får väl häva dig ut i trädgården och plantera Liljor eller något Eller så kan du göra som jag:Ta en Whiskey,det är nämligen Tisdag som är mitt i veckan om man frågar mig
Tja, det kunde kanske gå att kombinera whiskeydrickande och trädgårdspåtande? Aftonbladet Söndag: "Fylleplantera i vår" eller "Ge tulpanlökarna, och dig själv en riktig rotblöta på tisdag"
Jag håller med Jungbacka-Erik. Tisdagen är en jävla skitdag!
Under måndagen så sitter ju helgen kvar och resten av dagarna så ser man en ljusning men tisdagen är skit!
Jungbacka Erik wrote:Tja, det kunde kanske gå att kombinera whiskeydrickande och trädgårdspåtande? Aftonbladet Söndag: "Fylleplantera i vår" eller "Ge tulpanlökarna, och dig själv en riktig rotblöta på tisdag"