Nej, är aldrig ute i naturen. Att överhuvudtaget vara ute känns inte bra.
Jag har aldrig riktigt förstått vad det är med naturen som lockar folk, jag ser bara en jävla massa granar, rötter, getingar, kläggar, myggor, grus och jävelskap. Vad ska man göra där? Vad ska hända? Eller är det något som naturen förväntar sig av mig eller vad?
Sedan så tycker jag även att svensk natur är något in i helvete ful! Bara en massa enformig jävla mörk och dyster granskog, det har vi ju aldrig sett förr!

Ibland dyker det upp lite lövträd här och där, största delen av året så är de gråa och avlövade. Vi lever i ett subarktiskt klimat, tio månader kan man alltså räkna bort med en gång, då är det kallt och jävligt. Kvar återstår den s.k. "sommaren", Juni och Juli alltså. Utav dessa två månader så regnar och blåser en massa dagar bort. Om man räknar samman de varma och vackra dagarna så kanske man kan få ihop två-tre veckor sammanlagt. Om man har tur alltså! Vissa somrar regnar helt bort.
Nä fy fan säger jag! Förutom Island och Brittiska öarna så måste nog Skandinavien ha världens sämsta klimat. Lika bra att hålla sig inne alltså! Tack och lov för inglasade shoppingcentra och gallerior!
Nästa projekt borde vara att glasa in hela jävla Sverige, då kanske det blev uthärdligt här.